Ännu en solig dag...

solen har gått upp igen, och man ser ännu en ny och underbar sommardag framför sig.
Jag har varit ute hos hästarna, de hade inte druckit särskilt mycket, jag antar att man inte blir så törstig av att äta blött gräs. Rena och fina har de också blivit av regnet, Balder som hade en ganska smutsig svans, har blivit riktigt fin.
Nu ska jag packa ihop lite papper och grejer och sticka till Höör, till LRF-kontoret. Jag ska skicka ut förfrågningar till gårdar om att ta emot studiebesök av Malmö-skolor under september, hoppas att det inte blir för krångligt att få ihop det!
Det känns lite, vad ska jag säga, som om jag är en smula sent på det kanske, så därför för jag väl lägga på ett kol och dra. Det blir MC:n idag, vi har ju för tillfället bara en tillgänglig bil, och den har Mats redan lagt beslag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback