måndag igen

Så är det måndag igen, ny vecka och en massa som ska hända igen. Mats har beställt ny fläktrem till traktorn, och idag är det inget hö-kör.
Det är nog så att vi får ta en kontorsdag, helt enkelt.
Jag har något protokoll som måste skrivas, och så kanske man skulle börja sortera runt i alla drivor av papper, ta tag i saker och få undan en del. När nu sommarlovet börjar kan det ju vara bra att ha ordning på det mesta, för sedan är det ju inte så mycket aktivitet för min del. Då ska jag mer gå in för att vara poolskötare och kanske lite trädgårdsarbetare. Fast snart så kommer det ju mera hö, och man skulle nog aktivera sig lite mer med hästarna också. Ta en tur med Pascha, och åka till Östarp och köra lite med Balder. Jäklar, jag måste också ringa veterinären och få recept på p-piller till katterna, det får jag inte glömma!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback