ny dator!!

Ah, äntligen är jag igång med min nya dator!!
Det är nästan 3 månader sedan jag köpte den, men det har bara inte blivit av att den har kommit igång, den gamla funkade ju s.a.s. fortfarande. ja, alltså den funkade verkligen, även om den var långsam som en snigel, men det gick att använda den. Nu ska jag bara vänja mig vid allting som är nytt, och att saker och ting går så snabbt, jag antar att det går rätt snabbt ändå, för tillfället tycker jag att tangentbordet är litet och fjuttigt och jag har lite problem med att få rätt på alla tangenter och hur jag trycker på dem.
Med tiden ska jag också mer jobba med bilder och sånt, det ska bli roligt!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!

Ha en riktigt toppen dag! =)

Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejsan! =)
Hoppas du får en bra Torsdag, och att helgen kommer bli superbra :)
Pussar och Kramar!

Har frågestund i bloggen idag också!

2008-05-29 @ 11:56:18
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback