hjälp! jag hinner inte!!

Alltså, jag blir helt frustrerad, kan man önska sig mer tid i julklapp kanske? Nu har ännu en vecka bara precis svischat förbi, och återigen är det söndag kväll, eller mera rätt NATT!
I fredags var vi i Lund på 500, en av de roliga upplevelserna vi har fått i födelsedagspresent. Föreställning med våra eminenta lokala förmågor Anders Johansson och Johan Wester. Här var det en hög med historiska personer som de två spelade ett sorts spel med publiken om. Helt galet och jättekul som alltid när de är igång. Alla i publiken fick olika kort på kända historiska personer, jag fick Lenin, och Mats fick Jenny Lind, helt rätt som vanligt var hans kommentar, jag funderade lite på vad han menade, att han är en fantastisk sångfågel eller att jag är en maktgalen revolutionär, eller kanske båda?? Ja, det kan man ju fundera på...
Resten av helgen har sedan mer eller mindre blåst och regnat bort. Det jag hade tänkt göra under helgen har jag sådär nätt och jämnt hunnit med, inte allt, naturligtvis. Jag har så gott som gjort färdigt ett sånghäfte att ha med på körutfärden till Tyskland, och jag har tvättat en del, men inte allt, och jag har inte meckat med mitt bildspel som jag ska ha på torsdag i Bromölla och heller inte ringt till kommungruppsordföranden där, som också har tänkt följa med dit.
Plus femtielva andra grejer som jag inte har gjort, när f-n ska man hinna!?!?!?!!
I morgon ska jag skjutsa Mats till Eslöv, så att han kan hämta hem den lille traktorn som har varit på verkstad, och så ska jag åka till Höör och greja en del administrativa grejer, som jag dels behöver lite mer sakkunskap till och färgskrivare!!
Så hoppas jag hinna prata lite med mina kollegor, återigen står vi ju inför nya utmaningar, vilket ju alltid är både intresant och roligt.
Sedan får vi tysklands besök på tisdag, och jag ska hinna en sväng till frissan för klippning på förmiddagen. Ja, återigen, en vecka som är slut innan man har hunnit känna att det var en ny vecka på gång, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback