fredag igen!

Ännu en vecka avverkad! Snacka om hur fort det går alltså! Här sitter man och tycker att jaja, det har ju alldeles nyss varit första april, och så var det ju påsk, det är ju bara några dagar sedan, men titta lite framåt, - april är snart slut, hallå, hur gick det till??
Jag vet att det är något ganska så genomgående att tiden går för fort och att jag inte hinner med, men det verkar ju heller inte gå att ändra...
Jag försöker ta det som det är, och se det på ett positivt sätt i stället - jag har ju aldrig tråkigt just. Det sämsta är att saker som jag då tänker -"jag gör det sedan"- tenderar att ta väldigt lång tid innan de blir gjorda, och det är inte bra.
Just nu har jag ett par såna där grejer som gnager, och som jag bara MÅSTE ta tag i.
Allra först måste jag göra en liten presentation som jag ska använda på onsdag, det bör ju i och för sig inte bli allt för svårt, den ska handla om varför det är viktigt med Skolkontakts-verksamhet, och det ligger mig ju så varmt om hjärtat så det ska nog gå att få ihop. Kanske jag rent av skulle starta tvättmaskinen innan jag sätter igång med den, och röja upp lite i köket...
Det har bunkat sig lite där så det får nog bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback