grått och geggigt

Fortfarande lika grått och geggigt, jag som hade hoppats på lite frost idag, kanske blir det till i morgon, tittade just på SMHI och det verkar faktiskt som om det ska bli lite lägre temperatur fram i veckan, nu närmar sig ju februari och Mila-mässan, då är det ju ofta att det blir både kallt och kanske t.o.m. snöoväder. I alla fall så ska vi inte åka någonstans på ferbruari-lovet i år, för om inte så brukar det ju vara just då som det kan slå till med en liten snöstorm.
Idag har jag istället mest suttit här och grejat med olika saker, pratat med en som hade läst om min vädjan i Land om fler besöksgårdar. Hon hade tillsammans med sin man en stor strutsfarm, och det kan ju vara ett spännande studiebesök, visst och sant!
Bra är att de som har ringt och hört av sig är från nordvästra hörnet, där är det ju trots allt lite ont om ställen för gårdsbesök.
Så har jag fixat lite med foton, och kan bara säga att jag känner att det är något som jag verkligen inte helt behärskar, jag har väl heller inte just något jättebra program för detsamma heller. Vem vet, det kommer sig väl efterhand som jag behöver det mer. Jag får försöka att samla med mig lite kunskap när jag är i Höör och grejar med sånt. Jag ska ju dit i morgon, så då får jag även komma ihåg att jag ska scanna bilder till mina bildspel. Just nu är det ju inte precis något på gång för skolorna men snart nog är man där.
Jag passar även på att lägga in bilden på min fina julklapp från Ingemar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback